Jag blir emo?

T-Benet ringde för en liten stund sen och undrade varför jag skrev emo-statusrader på facebook. Jag hade skrivit "Oh just kill me..." på grund av att jag hade migrän och inte orkade ett piss. När jag förklarade anledningen för honom var det godtagbart, men han hade blivit orolig sa han. Så just nu roar jag mig med att förklara för honom via sms att jag ska bli emo, jag ska ha svart sidlugg, lyssna på Tokio Hotel och Broder Daniel, skära mig i armarna och tycka synd om mig själv. Fast T-Benet svarar då med att om jag börjar med det så är jag död. Undrar om man då inte har uppfyllt sitt syfte?
Försökte ge T-Benet en komplimang förut för att han hade skickat en skiva till mig på som det står "Helt hotbefriat brev!" på, men han förstod inte vad jag pratade om. Mycket mysko tyckte jag, då han häromdagen berättade att han hade bränt en skiva till mig med massa skön Gbg-punk 78-80. Sen kollade jag närmare på skivan, såg att det var en dvd-skiva och kom på att Gobbfan pratade häromdagen på att det var något han skulle fixa åt mig. Så det är väl helt enkelt Gobbfan jag får tacka och säga: Söt du är som skickar vanliga hotbefriade brev till mig!
Nu ska jag plugga, men först mitt nya favoritband! Får inte glömma att jag ska gå och kamma till en snedlugg heller, och mycket kajal ska det vara, runt hela ögonen!!!

Kommentarer
Postat av: Gobbfan

omväxling är bra för sinnet har jag hört, därför helt hotbefriat men rätt humorfullt :-)

2010-03-03 @ 17:52:15
URL: http://www.marburg.se/m/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0