Att garva arslet av sig

Jag har världens bästa fästmö, hör ni det, VÄRLDENS FUCKING BÄSTA FÄSTMÖ! Med världens bästa humor dessutom, jag sitter och garvar aset här hemma precis efter hennes kommentar till det förra inlägget:
"Tänk på stackars Agda 85 bast som satt med dig på bussen!! Hon var säkert konfunderad och ville trösta men trodde hon skulle åka på en käftsmäll! Du har alltså inte bara gjort henne förbryllad du har även undermedvetet hotat henne och tagit hennes sparpengar som skulle gått till kattmat och en liten styrketår till kaffet! Hon är numera halvt ihjälskrämd över din uppenbarelse och kommer hädanefter inte åka buss utan gå till örebro och med stor säkerhet dö av köldskador till vintern!! Du har dödat Greta!! Är du nöjd nu?? Är du det?? Du gnäller på solkräm i ögat samtidigt som du dödar gamla tanter!! 
Föresten så är utbildning och bokläsning för töntar!"

Haha, hon är för jävla skön min älskade lilla Smurf. Men jag kan avslöja henne lite, hon anser inte alls att bokläsning är för töntar, jag har sett hennes boksamling (jag har väl berättat att vi prompt ska ha ett eget bibliotek i vårt framtida hus) och jag har även sett henne med bok i hand ett antal gånger, läsandes boken dessutom! Om inte Smurfen anser sig vara en tönt då, det är ju något man kanske ska ta med i beräkningen efter ett sådant uttalande.
Vi är så jävla vuxna och seriösa! Insåg nu att denna bilden är hur gammal som helst, nästan lika gammal som gatan, vi är ju så nakna! Det har blivit en hel del bläck sedan denna bild togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0