Hem till Familjen Annorlunda

Jag går som på moln här i lägenheten för tillfället, och varför gör jag då det? Jo, för att på söndag så är jag SCHLÄTTA BOUND! Då drar jag hem till SufferCity och flyttar in hos min fantastiska Terror-Ponny för att spendera sommaren hemma. Det känns så underbart bra, vi har bestämt oss för att det kommer bli en fantastisk sommar med massor av mys, kärlek och tokigheter.
Men det mest spännande är att jag kommer vara, som min Terror-Ponny uttrycker det, "extramamma" varannan vecka då hennes son är hemma hos henne. Det borde väl innebära vuxenpoäng om något? Varannan vecka kommer vi alltså leva som Familjen Annorlunda, eller, Familjen Ponny-Deluxe kanske vi snarare ska kalla det. Fint som snus, bra som bacon är vad jag säger. Såhär går diskussionerna kring vårt kommande familjeliv:
Terror: "Du slutar runt fyra på dagarna va?"
Jag: "Ja, varje dag utom fredag då jag slutar tidigt."
Terror: "Vad bra, då kan ju du hämta P på vägen ibland så börjar jag med maten."
Det kommer bli så fint! Varannan vecka familjeliv, varannan vecka tokerier med folköl och glada vänner. Jag ser verkligen fram emot den här sommaren, jag kommer hem till sommaren!
HÖR NI DET I SUFFERCITY! JAG KOMMER HEM TILL SOMMAREN!!!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 18:56:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0