Läsvärt under dagen:

Här har ni tre intressanta artiklar/essäer/krönikor ni kan ägna er åt att läsa under dagen, mycket intressant läsning faktiskt.
Tiden sätter kniven i den goda modern, en intressant vinkel från Sara Danius på avmaskuliseringen av våra kök och dess sfärer.
Knicker Kittens bara behag, en intervju med några ur Knicker Kittens innan en show i Köpenhamn.
Därför växer intresset för Mary Wollstonecraft, har jag faktiskt inte läst själv än utan tänker läsa senare idag.
Sådär, tre små saker att förgylla dagen med. Nu funderar jag på om jag orkar pallra mig till universitetet idag eller om det blir att sitta hemma och plugga. Hmm, får fundera en liten stund på det.
Och helt apropå slänger jag in en bild på ett par öltorn konstruerade på mina föräldrars köksbord. Varför? För att jag kan såklart! Passar ni er inte blir det halvnakna bilder på Henning Baum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0