ERA FÖRBANNADE JÄVLA MÄHÄN!

Jag är för tillfället så förbannad att jag sitter och studsar i sängen, för vilka idioter det finns. Läs bara denna mening:
I programmen medverkar en panel med rocktjejer som intervjuar rockstjärnor, synar skandaler, levererar skvaller och pratar trender.
Bakgrund: LÄS HÄR!
Trender, skvaller och skandaler, är det vad tjejer kan syssla med inom rockvärlden? Menar ni att ni inte klarade av att finna en enda jävla brud som kunde leverera en recension? Eller en enda jävla brud som spelar i ett rockband? För dessutom, varenda band de radar upp består ENBART av män.
Nej, det här går inte, jag är så arg så jag inte kan fokusera på argumentation, läs artikeln så återkommer jag om detta senare idag.
MÄHÄN!

Kommentarer
Postat av: Plutten

Trångsynta idioter finns det gott om...det är så man vill SPY!

2011-03-27 @ 16:04:40
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0