Guten morgen

Här sitter man då med världens mest fascinerande morgonfrisyr, allmänt groggy i huvudet och undrar vad man ska ta sig till denna dag. Plugga har jag hört... Så är det för oss intelligenta drägg, ingen rast ingen ro. Ägnar mig just nu åt att lyssna lite på radio, och har faktiskt fått i mig en kopp kaffe och en cigg redan. För att vara en dag då jag inte har någon föreläsning så kan jag berätta att jag är vaken tidigt. Kanske till och med skulle gå utanför dörren som en riktig fräsching idag... Eller vafan, vem försöker jag lura? Kommer sluta med puckokeps och jeansväst i vilket fall som helst, men det är ju så underbart! "Vi må vara drägg men vi är fanimej intelligenta drägg" är årets mantra, det myntades på nyår, I love it. Ungefär lika mycket som jag älskar uttrycket "Bilar är hårda, men Schlätta Ponx är hårdare" som Gobbfan myntade i somras. Virrig i hjärnan? Skulle jag knappast tro, faktiskt vettigare i huvudet för tillfället än vad jag brukar vara såpass kort tid efter att jag har vaknat. Radio kanske är the shit på morgonen? Dock spelar de inget åt det lite brutalare hållet som jag annars brukar föredra när jag ska vakna. Om man skulle sluta svamla och ställa sig i duschen istället kanske...

Kommentarer
Postat av: Joss

sv: jaa eller hur blir man? :)

2011-03-21 @ 12:23:07
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0