Radio i efterhand

Sitter just nu och lyssnar igenom torsdagens flippellerflopp såhär i efterhand, vilket alltid är lika roligt. Det är verkligen så fruktansvärt roligt att ställa sig där och tjöta en stund, trivs riktigt bra med det, skulle absolut kunna tänka mig att göra det oftare. Men i alla fall, denna torsdagen var riktigt rolig, det märks att vi börjar lära känna varandra och käftar lite mer i studion nu än vad vi har gjort tidigare. En av de bästa kommentarerna från i torsdags är helt klart när Mudda skickar iväg kommentaren "men hon lyssnar ju på Eddie Meduza" mot mig och jag börjar asgarva, haha, som att jag skulle ta åt mig av det. Klart jag lyssnar på Eddie Meduza! Och jag hävdar bestämt att man kan vara feminist och lyssna på honom, varför skulle man inte kunna vara det? Min bästa kommentar från i torsdags var nog "det är tur att jag har en kopp kaffe annars hade jag nog somnat" angående låten med George Michael, haha. Det var helt enkelt väldigt trevligt och roligt i torsdags, även om vi knappast var positiva klubben när det kom till låtarna. Om ni vill kan ni lyssna på P4 Örebros hemsida, flippellerflopp sänds mellan 11.30 och 12.00 på torsdagar.
Men angående det här med radion, jag kan nu sitta och lyssna på det i efterhand utan att få halvpanik över hur jag låter, jag börjar helt enkelt vänja mig vid det hela. Men nu kommer nästa sak: jag ska vara med i tv. Har ingen aning om detta är någonting som jag vill se själv, i min värld kommer jag se ut som en blond heffaklump ungefär. Har dessutom ingen större koll på vad jag egentligen har sagt, har på något sätt  förträngt det i totalt hjärnsläpp. Troligtvis kommer jag att se det, men jag gissar på att jag kommer sitta ungefär såhär när jag kommer in i bild:
För er som undrar så kan jag berätta om att jag kommer vara med i Kobra och prata om Eddie Meduza, men för er som hörde mig på radion i torsdags så vet ni det redan. Eddie, vår vän, Kobra gör nämligen ett helt program om könsrock, och då är jag med där och tjötar. Om de inte klipper bort mig vill säga, vilket på något sätt skulle kännas lite skönt. Nej, jag har verkligen inte förlikat mig med tanken på att jag ska vara med i ett av Sveriges största kulturprogram. Men vill ni se så gör det då, det sänds den 29:e mars. Jag kommer placera mig med en skämskudde...

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; haha det är jag också! och det ska man vara!

2011-03-20 @ 22:35:25
URL: http://MalinLarsson.nu
Postat av: Malin

sv: ja! någon måste ju sätta glädje i tillvaron

2011-03-20 @ 22:46:15
URL: http://MalinLarsson.nu
Postat av: Malin

sv; :D HUr är det annars då?

2011-03-20 @ 22:49:49
URL: http://MalinLarsson.nu
Postat av: Malin

sv: Haha okej! Nee sitter och kollar lite big brother bara haha!

2011-03-20 @ 22:55:28
URL: http://MalinLarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0