Sleepless in Örebronx


Jag har inte lyckats med att somna än, utan istället ligger man här som en liten argsint jävel under täcket och hytter med näven, på ett ungefär. Kan berätta att det händer inte ett jävla skit just nu, ingen som twittrar, ingen som skriver något roligt blogginlägg och inte fan är det mycket verksamhet på nylleboken heller. Nähä, jag stirrar väl bara på datorskärmen då! Man skulle ju kunna tycka att jag skulle kunna sysselsätta mig med mer viktigare saker än twitter, bloggar och nylleboken för tillfället, men även om jag inte har lyckats somna än så kan jag berätta att jag för tillfället är såpass hjärndöd att jag bara vill ha den enklaste formen av underhållning. Brukar även kallas "jag-orkar-fan-inte-plugga-för-tillfället-för-då-kommer-min-hjärna-implodera". Och dessa stunder sammanfaller allt som oftast på nätterna då man inte kan sova, och då händer det såklart INGENTING! Muttermuckla, vad fan ska jag göra? Jag skulle kunna skriva en redovisning för vilka dokumentärer jag har sett de senaste dagarna, men jag tror att jag väntar tills imorgon. Drar igång ytterliggare en dokumentär istället och hoppas på att jag somnar framför den, brukar trots allt vara ett vinnande koncept.

Kommentarer
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Kan tänka mig att det är drygt, jag får se vilka jag väljer i butiken :)

2011-03-21 @ 10:00:55
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/
Postat av: Joss

sv: åh nämen tackar :)

Och DU MED!

2011-03-21 @ 10:29:52
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Sanning, haha.

2011-03-21 @ 10:56:36
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0