30:e november

Ja, då var det den där dagen på året igen. Jag är dock inte så säker på hur aktiva nazisvinen är på denna dag längre, besöker de fortfarande statyer för att slentrianheila lite? De små idioterna. Men jag såg att Salem-marschen fortfarande existerar, någonting som man försöker marknadsföra som en minnesdag men som kanske snarare ska beskrivas som ett hatmöte. Idioter. Och Breivik kan bli dömd till psykisk vård istället för fängelse då han tydligen ska ha levt med vanföreställningar om att han skulle frälsa sitt folk. Nej men så bra då, då kan vi börja spärra in övriga rasister/nazister/främlingsfientliga kräk på slutna psykiatriska anstalter för deras vanföreställningar. Åh vad jag älskar människor med främlingsfientliga åsikter... De ansamling av den främsta idiotin som mänskligheten verkar kunna uppbringa. Och är det nu jag ska sätta mig ner och invänta hatmail för att jag säger vad jag tycker om människor? Säger tack på förhand i så fall, kommer publicera alla eventuella hatmail här med tillhörande analys från mig.

Kommentarer
Postat av: L i i i O

Snygg blogg (:

följa varandra via bloglovin ?

2011-12-17 @ 15:05:41
URL: http://liiio.webblogg.se/
Postat av: Tommy

Men va fan, varför kommer jag till din blogg när jag bildgooglar efter Eddie Meduza t-shirtar! Jävla oflyt! xD Inte korrekt Iida! :D

Svar: Det är så jävla korrekt så det finns inte!
Iida

2012-02-10 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0