En påminnelse till min bror

Käre bror, en gång i tiden, rättare sagt den 15:e februari 2010, så hade vi en diskussion, via sms, som jag tidigare har dokumenterat här i bloggen. Denna diskussion gick ut på att du lovade mig att jag skulle få tatuera dig, och sedan skulle det bestämmas motiv. Kommer du ihåg den diskussionen? Här kommer en påminnelse annars:


Körven: Kommit på nåt bra?
Iida: Hehe, jaaaaaaa
Körven: Fan va snabb du e då
Iida: Sjuk hjärna du vet
Körven: Jo tack
Iida: :D Så jag vet precis vad du ska få på låret!
Körven: Okay, vad?
Iida: Eller ena skinkan kanske? Näe, då kommer jag ju bara få sitta och lukta på dina fisar säkert. Två korslagda löskukar! :D
Körven: Garanterat. Fy fan va ovackert
Iida: Jag vet att du vill ha det!
Körven: Hahahaha
Iida: Tar det som ett ja, börjar skissa imorgon :D
Körven: Gör du så
Iida: Sweeet dude


Bara så du vet så har inte jag glömt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0