WAKIE PAKIE!!!

Dags att vakna nu, dags att gå upp ur sängen. Surt då att jag ligger med datorn på magen och att Grisen alldeles precis flyttade in under täcket och har lagt sig för att ockupera en av mina fötter, ingen av oss är således inte direkt sugen på att studsa upp ur sängen. Förstår ni hur skönt det är att inte ha en morgonpigg hund? Så här ligge r vi då i sängen, Grisen myser med min ena fot och jag skriver på datorn och lyssnar på skön morgonmusik så man kanske kommer igång någon gång i alla fall. För vad sägs om att starta dagen med detta?
 
 
Sådär soft musik när man inte behöver kasta sig upp ur sängen, så som jag har behövt göra de senaste dagarna, utan när man kan ligga kvar och befinna sig i ett halvvaket mystillstånd en bra stund. Eller varför inte ligga och lyssna på denna fina bit? 
 
 
Nä, nu måste jag nog faktiskt gå upp. Idag blir det årsmöte med vårt fantastiska roller derby-lag och festerier, spännande med att ha en helg ledig! Firar in helgen med ytterliggare en låt skulle jag tro. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0